www.Hamset7ob4ever.ahlamontada.net

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

ღ♥ღ منتدى الأصدقاء و الأحباء ღ♥ღ

3 مشترك

الخيانه ليه !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

tag
    tag
    مشرفة قسم حلال مشاكل الحب

انثى
    المزاج : high

الخيانه ليه !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Empty الخيانه ليه !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

مُساهمة من طرف tag الجمعة 10 أكتوبر 2008 - 18:09

الخيانه ليه !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 102416889
    [
    ازيكم يا احلى اعضاء فى مشكله لحد صديق لسه سمعاها النهارده هو كان بيحبها وهى بتحبه بقالهم مع بعض اكتر من سنتين ومع اول مشكله بينهم ولما بعدوا عرف بعد كده انها بتكلم صاحبه أزاى صحبه قبل وأزاى هى عملت كده
    وهو أزاى مشكش قبل كده ياريت حد يرد على سؤالى ازاى حد يقدر يخون والخيانه ليه بتيجى من القريب منك اوى
    مستنيه ردودكم

Fakee25
    Fakee25
    ..:: الإدارة العـــامـــــة ::..
    ..::  الإدارة العـــامـــــة  ::..

ذكر
    المزاج : حزين

الخيانه ليه !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Empty رد: الخيانه ليه !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

مُساهمة من طرف Fakee25 السبت 11 أكتوبر 2008 - 16:24

لو هم ليهم سنتين مع بعض وهى تعمل كدة يبقى هى متستهلوش اصلا وصحبة دة انة يوافق يكلمها يبقى خان العشرة الى بنهم وميستهلش انة يكون صحبة
    بس فى فرق هى بتكلم صحبة لية مش ممكن تكون بتكلمة عشان يصلح بنهم اوى يكلمة عنها
    cherry
    tag
    tag

انثى

الخيانه ليه !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Empty رد: الخيانه ليه !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

مُساهمة من طرف tag السبت 11 أكتوبر 2008 - 20:48

لا يا فادى اللى انا فهمته منه انها بتخرج معاه ومرتبطين بص انا معاك فعلا انها تخونه ومش شرط المده حتى لو تعرفه امبارح تبقى حد ملهوش امان واللى بيخون مره بيخون الف مره ولازم ينساها هى وصحبه لانه خاين وخان الصداقه ومرسى يا قمر نورت الموضوع
    A_H_M_A_D
    A_H_M_A_D
    ..:: الإدارة العـــامـــــة ::..
    ..::  الإدارة العـــامـــــة  ::..

ذكر
    المزاج : و انت مالك انت ..!!!

الخيانه ليه !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Empty السلام عليكم .. اهلاً و مرحباً بكم ..

مُساهمة من طرف A_H_M_A_D الإثنين 13 أكتوبر 2008 - 9:50

.... الســــلام عليـــــــكم ...

ازيك يا توتى يا قمر عامله ايه .. ازيك يا واد يا فادى عامل ايه .. يارب تكونوا بخير .. اولاً يا توتى . المشكله ايه ان هنا حصل خيانه من مين .؟؟ .. من الصاحب و الحبيب . و دى اكبر و ابشع انواع الخيانه .. وكمان لو الصاحب جه مخلص او صاحب بجد مكنش عمل كده و خان صاحبه .. و هى كمان ماكنتش مخلصه ليه ولا بتحه من اصله لآنها لو كانت حبته ماكنتش عملت كده فيه .. ومع مين .؟ مع صاحبه .. و الله يا توتى انا معتش عارف اقول ايه لآن الحكايه كلها منتهيه . اولاً اللى اتخان ده من صاحبه وحبيبته .. هايمسحهم من ذاكرته نهائياً . ولا اكنه عرفهم ..و على رأيى المثل . يا بخت من بات مظلوم ومابتش ظالم .. و بجد و الله انا بزعل اوووووووووووى لما بسمع اى حاجه زى دى .. و الله انا معتش عارف الناس جرالها ايه و ايه اللى حصلهم ..حسبنا الله و نعم الوكيل فى الناس اللى زى دى .. سانكس توتى .. و مستنى ردك يا قمر .. lol!
    tag
    tag

انثى

مُساهمة من طرف tag الثلاثاء 14 أكتوبر 2008 - 18:21

انا معاك يا احمد بس انا اللى مستغربالعه المده اللى كانوا بيحبوا بعض فيها وليه الخيانه اصلا ما الافضل لاى حد بدل ما يخون يبعد فساعتها يقدر يعرف من جديد وشكرا يا قمر على ردك نورتنى

الوقت/التاريخ الآن هو الثلاثاء 7 مايو 2024 - 17:04